Reducerea preturilor are un efect psihologic important asupra clientilor potentiali, ea fiind perceputa ca un gest de bunavointa din partea ofertantului si ca o dovada a pozitiei solide a acestuia pe piata. In activitatea practica, reducerile de preturi pot fi utilizate:

– ca mijloc de eliminare a retinerilor de la cumparare ale anumitor categorii de consumatori
– pentru scaderea sau chiar lichidarea stocurilor de produse lent sau greu vandabile
– pentru mentinerea vanzarilor la un nivel normal de eficienta in perioadele cand se constata o scadere a cererii
– pentru lichidarea stocurilor la produsele care urmeaza a fi inlocuite cu altele noi


In practica,  peste 70% din volumul de vanzari este generat de clientii lunari, clienti care au si cea mai mare valoare medie a bonului fiscal.
Aplicatia BizPharma pune la dispozitia utilizatorului o unealta, respectiv sistemul de carduri, prin care se pot creste cei doi indicatori astfel:

procentul de vanzari generat de pacienti lunari

– posibilitatea implementarii unei game variate de promotii: discount valoric si procentual, discount sub forma de puncte de fidelizare medic sau pacient
– identificarea comportamentului de cumparare si clasificarea pacientilor
– posiblitatea de a creste numarul de clienti prin intermediul medicilor prescriptori din zona, prin impartirea fluturasilor promotionali

media valorii pe bon a pacientilor lunari

– posibilitate informare clienti despre promotii  / mesaje prin SMS
– particularizarea discounturilor si promotiilor  in  functie de tipologia pacientului si comportamentul acestuia de cumparare

 

In ceea ce priveste usurinta in utilizare, punem la dispozitia utilizatorului un formular digital pentru adaugarea cardurilor noi si o metoda rapida de a vizualiza fisa pacientului la vanzare, prezentata in sectiunea Fisa pacienti.

Formular comanda Modul Fidelizare Pacienti

Campurile marcate cu * sunt obligatorii