BizPharma Inventar Rapid
permite realizarea inventarului oricand, intr-un mod dinamic, pe sectiuni sau la intervale cu frecventa mai mare, in asa fel incat activitatea de vanzare sa nu fie afectata, iar managementul stocurilor sa fie eficientizat la maxim.

Beneficii ale utilizarii modulului:

–  Realizare inventar fara blocarea activitatii!
–  Nu se pierd vanzari si pacienti!
–  Se pot face oricand inventare partiale sau selective, pe zone de interes si/sau spatii fizice (sertar, depozit, raft).
–  Se elimina orele suplimentare si costurile salariale asociate.
–  Se incarca timpii fara activitate din timpul orelor de program.
–  Se elimina intreruperile procesului de achizitie.
–  Se eficientizeaza managementul stocurilor.
–  Se minimizeaza pierderile, lipsurile si costurile de stocare.

Vanzarea continua si in timpul inventarului

In BizPharma Inventar Rapid, in etapa de vanzare, inainte de salvarea si tiparirea bonului fiscal, se creeaza un algoritm de inregistrare a vanzarilor ce sunt apoi corelate cu stocurile notate in Inventar Rapid. In felul acesta se asigura o baza tampon de inregistrare a vanzarilor si alocarea acestora in stocuri.
Blocarea vanzarii sau inchiderea farmaciei nu mai sunt necesare!

Cresc castigurile prin eliminarea costurilor suplimentare

In BizPharma Inventar Rapid, pe langa mentinerea vanzarii, se pot deschide inventare rapide (frecvente sau partiale, in orice luna a anului) pana la nivel de linie de stoc, detaliile putand fi urmarite pe utilizator si pe zone de inventar. Frecventa verificarilor elimina costurile cu orele suplimentare din zilele de inventar clasic, creste acuratetea inregistrarilor si scade numarul erorilor generate de inversiuni sau lipsuri. Implicit, se eficientizeaza managementul stocurilor.

 

Studiu de caz

exemplu Farmacia BizPharma
In situatia unei farmacii cu 4 statii de vanzare, am realizat o comparatie inainte si dupa implementarea BizPharma Inventar Rapid. Rezultatele obtinute prin utilizarea BizPharma Inventar Rapid sunt extrem de valoroase, atat din punct de vedere al usurintei realizarii inventarului, cat si al reducerii costurilor.

Inventar clasic
1. Se realiza integral o singura data pe an.
2. Se intrerupea activitatea de vanzare: se pierdeau din vanzarile lunii decembrie aprox. 7% (2 zile de vanzare).
3. Cresteau costurile salariale cu orele suplimentare: +10%.
4. Se inregistrau pierderi din inventar (erori, lipsuri, inversiuni) de cel putin 0.5%.

BizPharma Inventar Rapid
1. Se realizeaza cu o frecventa lunara si trimestriala.
2. Nu se mai intrerupe activitatea, iar vanzarile se adauga celor deja inregistrate lunar.
3. Nu mai exista costuri suplimentare cu salariile.
4. S-a constatat scaderea pierderilor prin responsabilizarea personalului – pierderile au scazut pana la 0.3% in primul trimestru, iar in al doilea trimestru pana la 0.1%.

Formular comanda Modul Inventar Rapid

Campurile marcate cu * sunt obligatorii