Stimate client,

Deoarece perioada de contractare a inceput si fiecare Casa de Asigurari Judeteana are libertatea de a-si impune propriile norme, va aducem la cunostinta ca pentru farmaciile cu circuit deschis, raportarea electronica a datelor de contractare nu este deocamdata o operatie implementata in Sistemul Informatic pentru Prescriptia Electronica (SIPE/SIUI).

In urma unor discutii purtate cu reprezentantii Casei Nationale de Asigurari, s-a stabilit ca raportarea electronica a contractelor se va realiza dupa actualizarea si publicarea noilor specificatii de interfatare, iar obligativitatea raportarii acestor date in format electronic, semnate de catre reprezentatul legal, se va prelungi pana la implementarea functionalitatilor in SIPE/SIUI.

In cadrul aplicatiei BizPharma, posibilitatea raportarii electronice a contractelor se afla in proces de dezvoltare, implementarea ei devenind posibila dupa publicarea si aplicarea specificatiilor de interfatare cu SIUI/SIPE. Precizam ca pentru moment, functionalitatile de raportare a contractelor nu sunt implementate in aplicatia SIUI – FARM (cea mai recenta versiune: 3.7.2014.374 dezvoltata de CNAS in colaborare cu SIVECO).

In functie de Casa Judeteana cu care va aflati in relatie contractuala, puteti intalni mai multe situatii, precum:
a) case judetene care impun raportarea electronica la depunerea contractelor (ex. GJ, SV)
b) case judetene care nu impun raportarea electronica, aceasta realizandu-se ulterior, la depunerea contractelor (ex. CASMB)
c) case judetene care nu specifica obligativitatea raportarii electronice (ex. BH)

Astfel, pentru solutionarea situatiilor in care CJAS va solicita semnarea electronica a documentelor in format .doc/.pdf (Word/PDF), va invitam sa parcurgeti tutorialul de mai jos:

Semnarea electronica a documentelor | certSIGN – Semnatura electronica

Cu stima,
Echipa Setrio Soft
Impreuna mereu!