Dragi Clienti,

Vara Setrio este similara cu a celor mai multi dintre dumneavoastra – la fel de torida, presarata cu concedii ale colegilor, dar si cu activitati multiple de imbunatatire a produselor si serviciilor noastre.

In plus, insa, pentru ca vrem sa fim speciali, am creat un proiect aparte – Caravana Setrio!

Ce inseamna Caravana Setrio?
Concret, toti reprezentantii zonali Setrio vor face vizite la sediul tuturor clientilor nostri, in toata tara.

Vrem sa va mai vedem, sa mai schimbam o vorba, sa luam pulsul colaborarii noastre. Pe scurt, chiar daca ne cunoastem bine, vrem sa ne cunoastem si mai bine. Iar daca nu am reusit sa ne mai vedem de ceva vreme, vom remedia acest lucru deoarece ne dorim o relatie cat mai stransa cu toti clientii nostri.

In cadrul vizitelor dorim:

  • sa ne dati feedback privind aplicatiile si serviciile noastre,
  • sa notam posibile optimizari sau sugestii de utilizare a aplicatiilor,
  • sa va oferim o evaluare a sistemului sau a sistemelor hardware pe care il/le utilizati,
  • sa va prezentam si alte posibilitati de service pe care le-am pregatit pentru clientii nostri,
  • sa raspundem la orice intrebare aveti pentru noi.

Cum ne-a venit ideea Caravanei Setrio?
Ne-am inspirat din raspunsurile dumneavoastra la chestionarul de satisfactie de la sfarsitul lunii aprilie.

Am analizat comentariile primite, laudele, dar si observatiile si reclamatiile transmise. Ne-am bucurat, dar ne-am si activat, suplimentar, in ce priveste dorintele si nemultumirile mentionate.

Stim ca nu e usor sa multumesti atat de multe profiluri de clienti… dar acest lucru ne motiveaza si mai mult! Consideram ca putem deveni un brand pe placul tuturor clientilor, mai ales in domeniul nostru. Probabil ca nu vom reusi imediat, dar in urmatoarele luni ne concentram pe acest obiectiv!

Ulterior, in septembrie, vom realiza inca un mic studiu de evaluare a satisfactiei, pentru a ne asigura ca efortul nostru se indreapta in directia dorita de dumneavoastra, clientii nostri.

Ce ne dorim?
E foarte simplu. Vrem sa stiti de actiunea noastra si sa ne primiti cu incredere atunci cand va abordam. Discutia se va desfasura firesc, vom folosi timpul pe care ni-l oferiti cat mai eficient, cat mai orientat catre beneficiul dumneavoastra. Implicit, daca nu vom avea toate raspunsurile ‘cu noi’, vom nota intrebarile si vom reveni cat mai repede cu raspunsuri sau cu propuneri de dezvoltare. Aceasta este o promisiune!

Cat dureaza Caravana Setrio si ce se intampla dupa aceea?
Proiectul nostru va dura pana in luna septembrie, inclusiv.

Chiar din timpul vizitelor vom incepe sa evaluam, sa confirmam sau sa explicam observatiile primite, sa lucram la optimizarea aplicatiilor prin incapsularea sugestiilor oferite, sa comunicam constant cu fiecare dintre dumneavoastra.

La sfarsitul acestei perioade vom crea un raport general pe care il vom trimite si catre dumneavoastra, ca rezultat al interactiunii noastre.

Intre timp, va vom mai trimite mesaje de informare privind progresul vizitelor Caravanei Setrio.

Cu multumiri,
Echipa Setrio Soft
Impreuna mereu!