Stimate utilizator BizPharma,
supunem atentiei dumneavoastra modalitatea cea mai rapida si usoara de remediere a situatiei in care la scanarea retetei, aplicatia BizPharma afiseaza urmatoarele tipuri de mesaje:

1. Farmacia nu are contract cu CAS
2. Medicul nu are contract cu CAS

Rezolvarea situatiei Farmacia nu are contract cu CAS”
Pasul 1: Accesati meniul Date CaS -> Case de asigurari si contracte
Pasul 2: Selectati Casa Judeteana de Asigurari si actionati butonul Contracte (partea stanga a ferestrei, jos)
Pasul 3: Selectati contractul farmaciei cu CAS, actionati butonul Modifica si completati datele dupa cum urmeaza:
a) Numar contract unice
b) Numar contract PNS
c) Data inceput
d) Data sfarsit

Recomandam apelarea telefonica a Casei Judetene de Asigurari, inainte de efectuarea pasului 1, pentru aflarea datelor contractuale exacte.


Caz exceptional:
Rezolvarea situatieiMedicul nu are contract cu CAS”
Aceasta situatie va fi remediata in cel mai scurt timp, prin update la noua lista de medici.